A je to tam!!!!!!!

Jéééééééééééééééj, docházím zmožená z Pompa a nesu něco úžasného, Irskou Tinkerku Schleich 2015!!!

No konečně.

Za těch 189Kč to stálo.

No, jediná věc co mi na ní vadí jsou rousy. Já je mám ráda pěkně plné, ale ona je mám takové..... no prostě je má moc krátké :(. To mě trochu naštvalo. Jinak je hezká a teď se de spřátelit.

Když sem  šla z Pompa,tak sem si říkala, že  já jediná (pardon oprava: Já jediný blázen :D) chodím po ulici s katalogem, model koně v ruce a řvu: Jo toho chci, jo ten je dobrý, tenhle se mi moc nelíbí. :D

No takže tak no.......

Jinak omlouvám se, že nebyli články, ale měla sem toho moc kolem školy :(

Doufám, že vám to prozatím stačí a nebudete naštvaní, že jsem to neudělala delší.

Tak zatím: Vaše

                                                                                                                                                                                                           Seny